گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

روحانی چون خودش در انگلیس درس خوانده، احساس می‌کند که این کشور بهشت آرزوهایش است!

( منبع: دانشجو ایران )

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، با اشار به مجوز گرفتن رسانه‌های همچون بی بی سی برای ساخت مستند در کشورمان گفت: ما دیگر امیدی به دولت روحانی و تدبیر و امید نداریم معتقدیم این دولت دچار خود باختگی شده است.

 وی تصریح کرد: دلیل اینکه این گونه رسانه‌ها برای ساخت مستند در کشورمان مجوز می‌گیرد خودباختگی دولت در مقابل غرب را نشان می‌دهد.

 

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون انگلیس بارها خصومت خود را نسبت به کشورمان نشان داده است اظهار داشت:در هشت سال دفاع مقدس انگلیس از هیچ گونه کمکی به عراق دریغ نکرده و همچنین در دهه 70 تهدیدات بسیاری علیه کشورمان از این کشور سرزده است.

 

وی افزود: اولین تحریم نفتی در اتحادیه اروپا توسط انگلیس پیشنهاد شد نباید این اقدامات انگلیس را از یاد ببریم.

 

بابایی با بیان اینکه دیپلمات‌های ما اقدامات انگلیس را به راحتی  فراموش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب اسلامی هم در زمان پهلوی و قاجار انگلیس ظلم‌های بسیاری را علیه کشورمان انجام داده است دولتمردان ما امروز خود را به فراموشی و خواب زده‌اند روحانی چون خودش در انگلیس درس خوانده است احساس می‌کند که این کشور بهشت آرزوهایش است ولی این گونه نیست.

نظرات  (۱)

شاید هم اینطور باشه...
هنوز چیز زیادی ندیدیم که...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">