گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: دولت بدون تصویب برجام، امتیازدهی به حریف را شروع کرده و به آمانو اجازه دسترسی به مرکز نظامی پارچین را داده است.

گفتم: ولی هنگامی که به آنها اعتراض می‌شد که چرا دسترسی به مراکز نظامی را در برجام پذیرفته‌اند؟ پاسخ می‌دادند که به این بخش از برجام هرگز عمل نخواهیم کرد، پس چرا، بدون آن که برجام تصویب شود به این بخش تحقیرکننده تن داده‌اند؟
گفت: می‌گویند بازدید آمانو از پارچین تشریفاتی بوده است!
گفتم: یعنی در قالب تشریفاتی! به باج‌خواهی حریف تن‌داده‌اند؟! 
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: در جریان رزمایشی، به یکی از سربازان گفتند بدون چتر از هواپیما بیرون بپر! سرباز با تعجب و اعتراض گفت؛ بدون چتر که در جا کشته می‌شوم! گفتند؛ نگران نباش! «مانور» است، واقعی که نیست!

نظرات  (۱)

سلام با مطالب جدید آپ هستم یه سر بزن 
خوشحال میشم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">