گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: دیروز تعدادی از مدعیان اصلاحات که برای سخنرانی به مناسبت 16 آذر به برخی از دانشگاه‌ها رفته بودند، هیچ حرف و سخن تازه‌ای نداشتند.

گفتم: اصلا مدعیان اصلاحات و 16 آذر چه ارتباطی با هم دارند؟! حامیان آمریکا و سخنرانی به مناسبت روز آدمکشی آمریکا؟!... حالا چه گفته‌اند؟! 
گفت: همان حرفهای تکراری را مطرح کرده‌اند، مثلا بدون اشاره به جنایات سران فتنه همه آنها درباره برداشته شدن حصر آنها حرف زده‌اند!
گفتم: شخصی که برای سخنرانی پشت تریبون رفته بود، در ضمن سخنانش گفت؛ بعله، گله گوسفند به یک جوی آب رسید، یک بُز پرید، دو بُز پرید، سه بُز پرید ... مستمعین که حوصله‌شان سر رفته بود سالن را ترک کردند و بعد از نیم ساعت دیگر که بازگشتند، سخنران داشت می‌گفت؛ سیصد و پنجاه و شش بُز پرید و مجری که حسابی عصبانی شده بود، میکروفن را از دست طرف گرفت و سخنران با عجله گفت؛ اجازه بدهید! اجازه بدهید! به جای حساسش رسیده‌ام، چوپان هم پرید! حالا بفرمائید هر جا دلتان می‌خواهد بروید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">