گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: معاون اول رئیس‌جمهور گفته است؛ مشکل این است که منتقدان دولت سطح توقعات مردم را بالا برده‌اند!

گفتم: یعنی منتقدان بودند که می‌گفتند، برجام فتح‌الفتوح است! حتی آب خوردن هم به توافق هسته‌ای بستگی دارد!  و می‌گفتند؛ همه مشکلات اقتصادی با توافق هسته‌ای برطرف می‌شود! می‌گفتند؛ بعد از توافق همه تحریم‌ها برداشته می‌شود!  می‌گفتند؛ بعد از توافق 150 میلیارد دلار دارایی‌های مسدود شده آزاد می‌شود! می‌گفتند...
گفت: این وعده‌ها را که خود دولتمردان می‌دادند و تا حالا هیچیک از آنها هم عملی نشده است.
گفتم: ولی منتقدان از اول می‌دانستند که از برجام آبی گرم نمی‌شود و توصیه می‌کردند که با این گنده‌گویی‌ها،  اعتماد مردم را از دولت سلب می‌کنید.
گفت: کاش لااقل به یکی دو نمونه از خدمات درخور توجهی که طی 2 سال و چند ماه گذشته برای مردم انجام داده‌اند اشاره می‌کردند و بعد می‌گفتند سطح توقعات آنها بالا رفته است.
گفتم: ایول... طرف می‌گفت؛ همسرم خیلی ولخرجه، هر روز کلی پول از من می‌خواد. پرسیدند، اینهمه پول رو چیکار می‌کنه؟ گفت؛ چه می‌دونم! تا حالا که بهش ندادم تا ببینم اینهمه پول رو برای چی می‌خواد؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">