گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

رشد بی‌سابقه مهاجرت یهودیان ساکن فرانسه به فلسطین اشغالی آن هم در کوران مهاجرت معکوس،‌به تنهایی آشکار می‌کند که عملیات تروریستی اخیر تکفیری‌ها در پاریس، می‌تواند یک توطئه اسرائیلی باشد.


سرویس خارجی-

22 آبان گذشته پاریس بر اثر چند حمله تروریستی همزمان به هم ریخت و پس از آن رسانه‌ها اعلام کردند که «دولت اسلامی» (داعش) این عملیات را ترتیب داده است. اما در همان زمان خبرهای دیگری نیز از فرانسه مخابره شد که متاسفانه در سایه هجمه‌های رسانه‌ای علیه مسلمانان و اسلام‌هراسی گم شد؛ خبر این بود که جامعه یهودیان فرانسه پیشاپیش از وقوع حملات در پاریس خبر داشت! این نخستین سرنخی بود که پای صهیونیست‌ها را به جنایات پاریس باز کرد.
روز 23 آبان (یک روز پس از واقعه) خبرگزاری «تایمز» اسرائیل گزارش داد، «جاناتان سیمون سلم» روزنامه‌نگار فرانسوی مقیم سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اعلام کرده که صبح جمعه (صبح روز عملیات تروریستی) به برخی مقامات امنیتی جامعه یهودیان فرانسه در خصوص وقوع حملات تروریستی در شهر پاریس اطلاع داده شده بود. به نوشته «تایمز اسرائیل»، جامعه یهودیان فرانسه پیشاپیش در مورد «یک حمله بزرگ» تروریستی در پاریس اطلاع داشت! درصورت صحت این خبر، مسلما دستگاه اطلاعاتی اسرائیل (موساد) این قضیه را به اطلاع جامعه یهودیان فرانسه رسانده بود.
برخی رسانه‌های خبری در آن زمان، هدف از عملیات پاریس را حمله به جامعه مسلمانان در اروپا و آمریکا ذکر کرده بودند. اما با توجه به مهاجرت شمار زیادی از یهودیان ساکن فرانسه به اسرائیل، مشخص می شود که هدف مهم دیگری نیز برای انفجارها و حملات تروریستی پاریس وجود داشته است. دیروز خبرگزاری تسنیم به نقل از یک مقام مهاجرت رژیم صهیونیستی نوشت که تعداد بی‌سابقه‌ای از یهودیان فرانسوی در سال 2015 میلادی به اسرائیل مهاجرت کرده‌اند. رویترز که این خبر را پوشش داده، بدون ذکر نام مقام صهیونیستی، خشونت‌های ضدیهودی و ناامنی اقتصادی در فرانسه را علت افزایش مهاجرت ذکر کرد» در ادامه این گزارش آمده، در فرانسه 550 هزار یهودی زندگی می‌کنند که در واقع، بزرگ‌ترین جامعه یهودی در کل اروپا است!آژانس یهود که مهاجرت یهودیان به اسرائیل را تشویق می‌کند، اعلام کرد: «حدود 7900 یهودی فرانسوی در سال 2015 میلادی به اسرائیل مهاجرت کرده‌اند که این رقم 10 درصد از سال قبل بیشتر بوده است.»
«ییگال پالمور» سخنگوی آژانس یهود هم در این باره اعلام کرد: «هر کسی دلیل خود را برای مهاجرت داشته که شامل بحران اقتصادی، امنیت شخصی، حملات تروریستی و در برخی موارد نیز احساسات ضدیهودی است.»
پس از حملات تروریستی پاریس، «ناتان شارانسکی»‌رئیس آژانس یهود پیش‌بینی کرده بود که امسال بیش از 10 هزار یهودی فرانسوی به اسرائیل مهاجرت کنند.
فرانسه طی یک سال اخیر شاهد چند عملیات تروریستی علیه یهودیان و فرانسوی‌ها بوده، که پرتلفات‌ترین آنها 22 آبان رخ داده و تروریست‌های داعش با انفجار بمب و تیراندازی در سه نقطه پاریس، بیش از 130 نفر را کشتند و بیش از 300 تن دیگر را نیز مجروح کردند. البته هستند تحلیلگرانی که معتقدند، این حملات می‌تواند دلایل دیگری داشته باشد. این حملات بهانه‌ای شد برای حضور آلمان، فرانسه و انگلیس در جنگ سوریه!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">