گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

نتیجه تصویری برای دولت تدبیر و امید

گفت: مگر شرکت «پژو سیتروئن» فرانسه، در سال 2012 در پی تحریم کشورمان از ایران نرفته بود؟!

گفتم: آره که رفته بود و به این علت 8 هزار کارگر فرانسوی بیکار شده و به خیابان‌ها ریختند و 3هزار و دویست میلیارد تومان هم به خودروسازی کشورمان ضرر و زیان رساندند.
گفت: مگر همین فرانسه در مذاکرات هسته‌ای، آنهمه علیه کشورمان دشمنی نکرده و کینه‌ نورزیده بود؟! و مگر همین فرانسه خون‌های آلوده را به ایران صادر نکرده بود؟! و مگر...
گفتم:آره! آره! آره! حالا مگه چی شده؟!
گفت: دیگه قرار بود چی بشه؟! چرا در سفر رئیس‌جمهور به فرانسه 30 قرارداد و تفاهمنامه وارداتی با این کشور که اینهمه سابقه دشمنی با ایران و مردم ایران دارد، بسته شده و به جای ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی و رونق تولید کشورمان، برای فرانسوی‌ها کار و تولید ایجاد کرده‌ایم؟!
گفتم: دولت گشایش و رونق اقتصادی را در غرب می‌بیند!
گفت: کشورهای اروپایی اگر هنری داشتند، اقتصاد رو به مرگ خودشان را نجات می‌دادند!
گفتم:چه عرض کنم؟! یارو دست به آفتابه کشید، غول جادو از آن بیرون آمد و گفت؛ یک آرزویت را برآورده می‌کنم، یارو گفت؛ یک خونه میخوام و غول جادو گفت؛ مرد حسابی! اگر من خانه داشتم که توی آفتابه زندگی نمی‌کردم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">