گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

حسین شیخ‌الاسلام، مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس می‌گوید: حضور جلالی در لیست اصلاح‌طلبان باعث تأسف است.




شیخ‌الاسلام در جریان نشست خبری، در پاسخ به این سؤال که چرا هیچ کس از طیف علی لاریجانی در لیست ائتلاف اصولگرایان نیست و چرا جلالی در لیست اصلاح‌طلبان قرار دارد اظهار داشت: رقابت‌های انتخاباتی ما را دچار این سردرگمی کرده و خطوط با هم خلط شده است در حالی که ما نیاز به شفافیت داریم تا مردم به خوبی همه را بشناسند اما این خلط مرزها از شفافیت کم کرده است. ائتلاف باید بر اساس اصولی باشد و این جای تأسف است.
آن گونه که «خبر آنلاین» نوشته، وی افزود: در رابطه با برجام از ابتدا نظرم این بود که باید به مجلس برود. چون این یک توافق است و با اینکه نام این توافق عوض شود اما ماهیت آن عوض نمی‌شود. من مصاحبه‌ای کردم که در آنجا گفتم که برجام باید به مجلس برود. آقای لاریجانی آن را دید و برای من خصوصی یادداشت نوشت که چرا شما این حرف را می‌زنید. من هم برای ایشان توضیح دادم. اما ایشان گفت: درک من از قانون اساسی این نیست که تو می‌گویی. من فکر می‌کنم دست آقا را باید باز بگذاریم تا ایشان تصمیم بگیرد. بعد هم گفت: تو مشاور من هستی و این تلقی می‌شود که این حرف‌ها حرف من هم هست.
مشاور سیاست خارجی رئیس مجلس ادامه داد: این حرفها بود تااینکه آمریکا تصمیم گرفت برجام را به کنگره ببرد. وقتی این اتفاق افتاد دوباره با آقای لاریجانی صحبت کردم و گفتم حالا که این اتفاق افتاده بد است که ما برجام را به مجلس نبریم. گفتم حالا می‌توانم حرف‌هایم را بزنم؟ ایشان گفت: این حرف‌ها را نگو چون دست مرا می‌بندی. من هم حرفی نزدم. تا اینکه حضرت آقا همان حرفی را زد که من می‌خواستم بگویم. یعنی ایشان فرمودند؛ برجام باید در مجلس بررسی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">