گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: بالاخره نفهمیدیم که این «آفتاب تابان برجام»! به کجا تابیده و کدام نقطه را روشن کرده است؟!

گفتم: اختیار دارید! 9700 کیلو اورانیوم غنی شده کشورمان که حاصل زحمت 10 ساله دانشمندانمان بود را از بین برده است. قلب راکتور اراک را بیرون آورده! 12 هزار سانتریفیوژ را از حرکت انداخته است و...
گفت: اینها که می‌گویی همه به نفع آمریکاست. آفتاب تابان برای ما چه آورده است؟ یعنی تحریم‌ها رفع شده؟ پول‌های مسدود شده را برگردانده‌اند؟ سوئیفت برقرار شده؟ و...؟!
گفتم: نه! نوچ...
گفت: پس این دیگر چه نوع آفتاب تابانی است؟ 
گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی پرسیدند، این چه پرنده‌ای است که بال دارد اما پرواز نمی‌کند، پا دارد، اما راه نمی‌رود، نوک دارد اما دانه نمی‌خورد!... طرف گفت؛ تا حالا چنین پرنده‌ای ندیده‌ام، خودت بگو این چه پرنده‌ای است؟ و یارو گفت؛ پرنده مرده!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">