گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: امروز در مراسم روز کارگر بار دیگر گفته شده است؛ آنهایی که در سایه تحریم‌ها زندگی راحتی داشتند از برجام ناراحت هستند و می‌گویند چرا با رفع تحریم‌ها زندگی راحت ما را برهم زده‌اید!

گفتم: اولاً؛ مگر تحریم‌ها برداشته شده است که به قول آنها، کاسبان تحریم عصبانی باشند؟!
گفت: البته که برداشته نشده و چند تحریم جدید هم اضافه شده است.
گفتم: ثانیاً؛ این چه حسابی است که کاسبان تحریم اینهمه اعتراض دارند که چرا تحریم‌ها لغو نشده است؟ چون کاسبان تحریم باید موافق ادامه تحریم‌ها باشند تا به قول آقایان کاسبی و زندگی آرام آنها به هم نخورد.
گفت: با این حساب مثل اینکه همه کارهای دنیا وارونه شده است!
گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی روزنامه را وارونه به دست گرفته بود، یکی پرسید چه خبر؟ گفت؛ خبر مهمی نیست فقط یک کامیون چپ کرده!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">