گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: مگر نمی‌گفتند که با اجرای برجام همه مشکلات اقتصادی حل می‌شود و تجارت رونق می‌گیرد و...

گفتم: می‌گفتند حتی آب خوردن مردم هم به برجام وابسته است و برجام آفتاب تابانی است که بر همه می‌تابد و رونق و آسایش می‌آفریند و...
گفت: پس چرا حالا دنده عقب گرفته‌اند و می‌گویند قرار نبود که برجام مشکلات اقتصادی را حل کند!
گفتم: ولی نزدیک به سه سال است که مردم را در انتظار اجرای برجام نگه داشته‌اند، پس آنهمه وعده و وعید چه می‌شود؟!
گفت: حتما یک راه‌حل جدیدی در آستین دارند!
گفتم: مادری با دلهره به پزشک زنگ زد و گفت؛ آقای دکتر! بچه‌ام یک مداد قورت داده است. دکتر گفت؛ نگران نباشید، الان می‌آیم. مادر پرسید؛ تا شما برسید چه کنم؟ و دکتر گفت؛ جای نگرانی نیست، با خودکار بنویسید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">