گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

روزنامه‌های زنجیره‌ای بزک‌کننده شیطان بزرگ، هشدار مهم عضو تیم مذاکره کننده را دسته‌جمعی سانسور کردند.



علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی پریروز در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، اتهامات اخیر مرکل و بان‌کی‌مون علیه ایران را بیانگر توطئه‌ای جدید علیه ایران دانست و گفت: «احساس می‌کنم در حال زمینه‌چینی و پخت و پز علیه ما هستند و باید گوش به زنگ باشیم. البته بنده برای صحبت کردن در این خصوص احتیاط می‌کنم و نگرانم که بگویند بحث سیاسی است، اما احساس می‌کنم اتفاقاتی در حال روی دادن است... من نظر شخصی‌ام را به عنوان یک هموطن می‌گویم و این موضوع ربطی به سازمان انرژی اتمی ندارد، اما امیدوارم زودتر جلو این توطئه گرفته شود... چند ماه پیش بنده گفتم که مسائل بانکی مقداری کند پیش می‌رود که خب حرف ما مقداری مطلوب واقع نشد. لذا از آن موقع تصمیم گرفتیم نه در بعد سیاسی، نه در بعد بانکی و نه در بعد حقوقی صحبت نکنیم چرا که بنده مسئول فنی برجام هستم. ... درباره پیش رفتن مذاکرات و عملکرد طرف مقابل در تعهدات خود من نباید وارد این موضوع شوم، حالا دوباره ممکن است عزیزی ناراحت شود اما در برجام طرف مقابل متعهد شده است کاری نکند که با روح برجام در تضاد باشد... (با اشاره به وضع قانون روادید در کنگره آمریکا علیه ایران) حالا من این را می‌توانم بگویم و دوستی نمی‌تواند به من اعتراض کند که مثلاً آقا شما وزیر اقتصاد و یا رئیس بانک مرکزی و یا وزیر امور خارجه نیستید چرا که حداقل از نظر علمی 40 سال استاد دانشگاه هستم، لذا این را می‌توانم بگویم.»
اما در اقدامی قابل تأمل روزنامه‌های شرق، آفتاب یزد، آرمان، وقایع اتفاقیه، مردم‌سالاری و... ترجیح دادند شهادت و هشدار عضو ارشد تیم مذاکره کننده‌ هسته‌ای را از صفحات اول- و اغلب از صفحات داخلی- حذف کنند و خلاف دانستن حق مردم است عمل کنند. اغلب این روزنامه‌ها ظرف 2 سال قبل از توافق، از مذاکره با آمریکا معجزه ساخته و مدام در حال تطهیر رژیم استکباری ایالات متحده بودند.
جالب اینکه در صفحه اول همین نشریات تیترهای حاشیه‌ای جلب توجه می‌کند:
«نخندوانه» لالایی در هزاره اکنون، جاده‌های جن‌زده، عبدالله نوری و ناطق‌نوری آماده کمک به روحانی و...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">