گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: معاون پارلمانی جدید رئیس‌جمهور گفته است «فقط باید صدای دولت و رئیس‌جمهور در مجلس شنیده شود.»!

گفتم: پس وظیفه نظارتی مجلس چه می‌شود؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: با این حساب دیگر چه نیازی به مجلس وجود دارد؟ و مسئله تفکیک قوا چه خواهد شد؟!
گفت: باز هم چه عرض کنم؟! ایشان گفته است؛ سوالات بی جای نمایندگان آرامش دولت را برهم می‌زند و مانع کار آنها خواهد شد!
گفتم: سوالات نمایندگان مانع کار دولت می‌شود یا مانع بیکاری آنها؟!
گفت: باز هم چه عرض کنم؟!
گفتم: خانمی در سینما، یواشکی به همسرش گفت: ببین! این بغل‌دستی تو حسابی به خواب فرو رفته و همسرش با عصبانیت گفت؛ به جهنم! حالا چرا مرا بیدار کردی؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">