گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: دیروز تقریبا همه روزنامه‌های زنجیره‌ای تیترهای اصلی خود را به لغو کنسرت‌های موسیقی اختصاص داده بودند!

گفتم: اولا که به قول وزیر کشور کمتر از یک درصد کنسرت‌ها لغو شده و ثانیا؛ یعنی توی این مملکت غیر از کنسرت‌های موسیقی هیچ مشکل دیگری وجود ندارد. مثلا مشکل بیکاری، گرانی، تورم، رکود و... همه حل شده است؟!
گفت: عمویادگار! خوابی یا بیدار؟!  همه این تیترها و هیاهو برای این است که مشکلات اصلی فراموش شود و از پاسخگویی در برابر وعده‌های بر زمین مانده و انجام نشده طفره بروند!
گفتم: چه عرض کنم؟!  یکی  نصفه‌‌شب به من پیامک زده بود و من با عجله از خواب بلند شدم و فکر کردم اتفاق خاصی افتاده، نگاه کردم دیدم نوشته «بستنی اکبرمشدی شعبه دیگری ندارد»!... خیلی خوشحال شدم که به موقع اطلاع‌رسانی کرده‌اند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">