گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: اوباما ادعا کرده که آمریکا می‌تواند با استفاده از توافق وین ایران را به تسلیم وا دارد.
گفتم: ولی جواب قاطعی شنید که آمریکا این آرزو را به گور می‌برد.
گفت: سه سال قبل هفته نامه آمریکایی ویکلی استاندارد نوشته بود همه رؤسای جمهور آمریکا در یک نقطه با امام خمینی(ره) اشتراک نظر دارند و آن، این که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
گفتم: روز عید فطر هم تأکید شد از اول انقلاب تا امروز 5 رئیس جمهور آمریکا که آرزوی تسلیم ایران را داشتند، یا مردند و یا در تاریخ گم شدند.
گفت: ولی اوباما می‌تواند بگوید، «می‌بینید که من زنده‌ام»!
گفتم: خب؛ اگر گفت در جواب می‌گوئیم؛ فرمول ما که اشکال ندارد، پس اگر خیال می‌کنی که زنده‌ای، برو گمشو!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">