گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: «اسلام انقلابی» یعنی چی؟

گفتم: ساعت خواب! خب یعنی اسلامی که هرگز از حرکت و جوشش نمی‌ایستد و پیوسته برای تحقق آرمان‌های الهی در تلاش است.
گفت: پس «انقلاب اسلامی» چیست؟
گفتم: انقلاب اسلامی یک حرکت و نهضت سراسری برای تحقق «اسلام انقلابی» و حاکمیت آن در جامعه است.
گفت: پس چرا می‌گویند استاد مطهری را «اسلام انقلابی» شهید کرده است.
گفتم: خب! منظورشان این است که استاد مطهری به خاطر اینکه پیرو اسلام انقلابی بود به شهادت رسیده است.
گفت: نه بابا! اگر اینطوری می‌گفتند که عیبی نداشت، می‌گویند پیروان «اسلام انقلابی» استاد مطهری را شهید کرده‌اند! و توصیه می‌کنند که نباید دنبال اسلام انقلابی باشیم!
گفتم: چه عرض کنم؟!  طرف می‌گفت خوابیدن خیلی خوب است ولی یک نقطه ضعف بزرگ دارد! گفتند؛ حتما منظورت این است که نقطه ضعف خوابیدن، همان زیاد خوابیدن است؟ و طرف گفت؛ ای عوام! تنها نقطه ضعفی که خوابیدن دارد، بیدار شدن است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">