گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: برخی از مدعیان اصلاحات با ذوق‌زدگی از طرح ضدایرانی آمریکا برای تحریم تجاری ایران حمایت کرده‌اند!
گفت: شاید نمی‌دانند که این طرح چه مفهوم و معنایی دارد؟!
 گفتم: تحریم تجاری ایران، تحقیر کشورمان و  متهم کردن ایرانی‌ها به تروریسم از سر و کله این طرح می‌بارد، چطور ممکن است متوجه موضوع آن نشده باشند؟!  این جماعت همان‌هایی هستند که در جریان فتنه 88 هم از تحریم‌های آمریکا علیه ایران استقبال کرده بودند!
گفت: وجدان و صداقت و پاکدستی و اینجور چیزها  پیشکش، یعنی، ایرانی بودن خودشان را هم فراموش کرده‌اند؟!
گفتم: خب! ایرانی داریم تا ایرانی! یارو می‌گفت وقتی به من می‌گویند مثل بچه آدم رفتار کن! من دقیقا متوجه نمی‌شوم که باید مثل هابیل رفتار کنم یا مثل قابیل؟!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">