گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: محمد خاتمی رئیس‌جمهور اسبق در ملاقات با تعدادی از دانشجویان دفتر تحکیمی شاخه علامه به آنها توصیه کرده‌ که مطالبات خود نظیر رفع حصر و مقابله با برخی نهادها و... را از روحانی مطالبه کنید!

گفتم: دعانویس را که مفت گیر می‌آورند، برای گربه‌هایشان هم دعا می‌گیرند! چرا خودش تحمل خواسته دانشجویان را نداشت؟!
گفت: اتفاقا گفته است «روز 16 آذر 83 برخی دانشجویان در جلسه سخنرانی من شلوغ کردند و من خوشحال شدم که آزادی بیان دارند»!
گفتم: روز روشن و دروغ به این بزرگی؟!  نوار و فیلم آن جلسه هست که بعد از اعتراض دانشجویان، خاتمی خطاب به آنها گفت «کاری نکنید که بگویم شما را با اردنگی بیرون بیندازند و بازداشتتان کنند»!
گفت: مطمئن بوده که دانشجویان 12 سال پیش در جمع نیستند که دستش را رو کنند ولی فراموش کرده که متن صحبت‌های آن روز ایشان به صورت صوتی و تصویری موجود است و در روزنامه‌های زنجیره‌ای آن روزها هم چاپ شده است... چرا ظاهر و باطن بعضی‌ها تا این اندازه متفاوت است؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! غرب‌زده‌ها مثل پیتزا هستند که جعبه‌اش مربع است، توش دایره است و خودش مثلث!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">