گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی بود، زیرا این اقدامات بر ضداقتصاد مقاومتی است و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.
 رهبر انقلاب اسلامی در مورد این خطر به ملت تذکر داده‌اند، ماهیت این خطر استفاده از روش‌های مختلف برای تضعیف نظام اسلامی است اما تاکنون دشمن در هیچ روشی به نتیجه نرسیده است. وی با اشاره به اینکه شیوه برخورد دشمن در مسئله نفوذ تغییر کرده است، اضافه کرد: آمریکا از ترفندهای مختلف برای تضعیف نظام اسلامی استفاده کرده است اما توطئه‌های او اثری نداشته و براساس گفته رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این کشور تاثیر تحریم‌ها بر ایران کاهش یافته است.
نقدی با تاکید بر اینکه دشمن در نفوذ جریانی به دنبال القای باورهای نادرست است، عنوان کرد: دشمن در این نفوذ با استفاده از سازمان‌های اطلاعاتی، موسسات مردم نهاد از جمله دفاع از زنان، توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و محیط زیست را ایجاد کرده تا با حضور در عرصه‌های مختلف به دنبال القای تفکرات خود باشد.
وی از وضعیت نفوذ فردی و جریانی در ایران اسلامی یاد کرد و افزود: اکنون نفوذ در ایران رخ‌ داده است و اینکه برخی از افراد ساعاتی بعد از سخنان رهبری خلاف ایشان سخن می‌گویند، نمونه‌ای از نفوذ است.
نقدی با بیان اینکه افراد قدرت‌طلب به دنبال تکیه کردن به کدخدای منطقه هستند، خاطرنشان کرد: تربیت دانشجویان براساس علوم انسانی غربی سبب شده است جامعه نفوذ را پذیرا باشد. رئیس سازمان بسیج مستضعفین از سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تغییر نکردن هویت آمریکا یاد کرد و ادامه داد: رخدادهای سفر رم و فرانسه خنجری بر پیکر اقتصاد مقاومتی است زیرا این اقدامات بر ضد اقتصاد مقاومتی و در صورت استمرار آنها باید دانشگاه‌های فنی کشور را تعطیل کنیم.
وی به توهین نخست وزیر فرانسه به پیامبر اسلام اشاره و عنوان کرد: مطرح کردن خرید هواپیمای ایرباس توسط برخی رسانه‌ها جنگ روانی است زیرا این امر که هزینه 128 میلیاردی را برای کشور به دنبال داشته نمی‌تواند مشکل اشتغال ملت را برطرف کند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی طی دو سال اخیر با مشکلات جدیدی روبه‌رو شده است، اظهار کرد: اگر گزاره بهبود اقتصادی ایران مشروط به ارتباط با آمریکا حذف نشود مشکلات ایران بیشتر می‌شود، طی دو سال گذشته شاخص‌های علمی کاهش اما درصد طلاق، پرونده‌های قضایی و سن ازدواج افزایش داشته است.
وی با تاکید بر اینکه سازمان‌های اطلاعاتی غرب برای رسانه‌ای کردن خرید ایرباس‌ها هزینه کرده‌اند مطرح کرد: وقتی کشوری 118 فروند از یک مدل هواپیما را خریداری می‌کند حداقل باید در 20 درصد از ساخت آن مشارکت داشته باشد، این نوع خریدها برای شیخ‌نشین‌های عربی بوده نه کشوری که به دنبال پیشرفت است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">