گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: چه خبر؟

گفتم: سخنگوی فراکسیون امید در مجلس گفته است از ابزار تذکر و سؤال و تحقیق و تفحص درباره حقوق‌های نجومی استفاده می‌کنیم.
گفت: بعد از چند هفته که از ماجرا می‌گذرد تازه فراکسیون امید از خواب بیدار شده و دراین‌باره موضع گرفته است؟!
گفتم: خب! برای اینکه صاحبان حقوق‌های نجومی از خودشان هستند.
گفت: ولی یک طوری حرف می‌زنند که انگار نه انگار این ماجرای زشت، دست‌درازی آشکار به حق مردم و سوءاستفاده از بیت‌المال است!
گفتم: چه عرض کنم؟! به یارو گفتند، متوجه شدی دیشب زلزله اومد؟ گفت؛ نه!  متاسفانه، من روم اون‌طرف بود!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">