گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: سخنگوی دولت گفته است طرح موسوم به لغو روادید که اخیرا در کنگره آمریکا تصویب شده و برای اجراء به امضای اوباما رسیده است، از نظر ما مردود است.

گفتم: یعنی دولت در واکنش به این طرح که تحریم تجاری ایران است، اجرای برجام را متوقف خواهد کرد؟
گفت: ایشان فقط گفته است که «مردود» است!
گفتم: ولی مطابق بند 29 برجام نباید هیچ تحریم جدیدی وضع شود و همچنین قرار بود در صورت تحریم جدید و حتی اظهارنظر درباره تحریم‌های جدید، اجرای برجام را متوقف کنیم.
گفت: جان کری در نامه به آقای ظریف نوشته است مصوبه جدید را اجراء نمی‌کنیم.
گفتم: ای عوام! دیروز کاخ‌سفید اعلام کرد که این طرح نقض برجام نیست و آن را اجراء می‌کنیم!
گفت: دولت که با صراحت اعلام کرده بود اگر آمریکا این طرح را پس نگیرد، اجرای برجام را متوقف خواهد کرد. آن دورخیز  با این برخورد انفعالی همخوانی ندارد.
گفتم: از شخصی پرسیدند بعد از آنهمه تاکید بر فعالیت گسترده چرا دست از فعالیت کشیده‌ای؟ گفت؛ اول این شعر را دیدم که «برخیز و مخور غم جهان گذران» ولی بعدا دیدم همان شاعر می‌فرماید «بنشین و دمی به شادمانی گذران»!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">