گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: وزیر جنگ عربستان در جریان اختلاف با کویت بر سر یک چاه نفتی مشترک، این کشور را تهدید کرده و گفته است؛ «کویت را اشغال می‌کنیم»!

گفتم: حرف گنده‌تر از دهانش زده است! تنها هنر آل‌سعود، قتل‌عام زنان و کودکان از هوا و تحت نظر مستقیم آمریکا و اسرائیل است!
گفت: همین جنایات وحشیانه علیه مردم مظلوم یمن که با کمک آمریکا و اسرائیل صورت می‌پذیرد، آل‌سعود را دچار توهم قدرت کرده است!...
گفتم: حتما می‌گویند این خوی جنایتکاری و نفرت‌انگیزی را از اجدادمان ابولهب و ابوجهل و شمر و عمرسعد و یزید و... ارث برده‌ایم.
گفت: چه عرض کنم؟!... 
گفتم: کشیش در ضمن موعظه دانش‌آموزان گفت؛ همه ما از نسل آدم و حوا هستیم و باید مثل اعضای یک خانواده با هم مهربان باشیم. یکی از بچه‌ها گفت؛ ولی پدر مقدس، بابای من می‌گوید که ما از نسل میمون هستیم! و کشیش گفت؛ البته ما در اینجا به مسائل خانوادگی شما کاری نداریم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">