گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

سفر زوج آلمانی با شعار «ایران محشر است» و پخش مستند آنها از شبکه پرس‌تی‌وی در شبکه‌های ماهواره‌ای بازتاب زیادی داشته است .

برخی از این شبکه‌ها  ضمن پخش کردن گزارشی، حادثه برخورد پلیس لندن را با خانواده ایوان بررسی کرده‌اند. طبق این گزارش،پلیس به‌علت درج عبارت «ایران محشر است» به این خانواده جهانگرد ظنین می‌شود و ماشین آنها را بازرسی می‌کند .خانواده ایوان می‌گویند این کار را به علت علاقه به ایران انجام داده‌اند و هدفشان ترویج شعار «رابطه خوب با شرق» بوده است.
این زوج آلمانی به همراه فرزندشان در گشت‌وگذاری در اروپا،تابستان امسال به ده‌ها کشور از جمله بلغارستان، رومانی، لهستان، اتریش، آلمان، هلند و بلژیک، سفرکرده‌اند.،آنان مستند«ایران محشر است» را که در بخش مستند شبکه پرس‌تی‌‌وی تهیه شده، به افراد مختلف هدیه داده‌اند.این مستند، گزارش سفر خانواده ایوان به نقاط مختلف ایران است.
این مستند اکنون با داشتن حدود 19 هزار بازدید کننده در صفحه vimeo شبکه پرس‌تی‌وی، رتبه نخست بیشترین بازدید کننده را به خود اختصاص داده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">