گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: آقای عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در جلسه دیروز کمیسیون بررسی برجام گفته است: نظر کارشناسی من این است که تصویب برجام در مجلس شورای اسلامی به مصلحت نیست!

گفتم: طوری حرف می‌زنند که انگار مجلس فقط یک راه در پیش دارد و آن تصویب برجام است و حال آن که قرار است مجلس درباره تصویب یا رد آن تصمیم بگیرد.
گفت: از این گذشته، چه کسی گفته است که تشخیص مصلحت نظام بر عهده تیم مذاکره‌کننده است؟! ده‌ها دلیل و سند غیرقابل انکار وجود دارد که نشان می‌دهد پذیرش برجام برای آینده امنیتی و اقتصادی نظام و مردم فاجعه‌آفرین است. دولت که نمی‌تواند به زور نظرش را تحمیل کند!
گفتم: چه عرض کنم؟! دانش‌آموزی وارد خانه شد و به پدرش گفت؛ امروز یک کار بسیار خوب انجام دادم و دست یک پیرزن را گرفتم و او را به آن طرف خیابان بردم. پدرش گفت؛ احسنت! آفرین! ولی چرا لباست پاره شده و دانش‌آموز جواب داد؛ خودش که نمی‌خواست برود. به زور بردمش!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">