گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
رادیو سراسری رژیم صهیونیستی در گزارشی تاکید کرد: رهبر ایران بدون بمب هم اسرائیل را نابود می‌کند.
پایگاه خبری رادیو سراسری رژیم صهیونیستی موسوم به شبکه هفت (ArutzSheva)در گزارشی اعلام کرد: ایران با سیاست‌هایی که انجام می‌دهد به خوبی روحیه ضداسرائیلی را گسترش می‌دهد و به دنبال انزوای اسرائیل است.
در ادامه گزارش آمده است: ایران به خوبی دو بازی را دنبال می‌کند که اولی عبارت است از اینکه اسرائیل همچنان نگران و بلاتکلیف بماند و بازی دوم این است که نظریه عمومی را در جهان به وجود بیاورد مبنی بر اینکه اسرائیل مستحق مرگ است.

به گزارش جام نیوز، این پایگاه خبری افزود: رهبر ایران بدون بمب هم اسرائیل را نابود می‌کند.
رادیو سراسری رژیم صهیونیستی تاکید کرد: مطمئنا برای ایران، نابودی اسرائیل تنها با دو یا سه و در نهایت 4 بمب حاصل خواهد شد.
چیزی که مشخص است این است که ایران در حقیقت به دنبال بمباران اسرائیل نیست، اما با بارش تنفر و نگرانی کار خود را می‌کند و همین نیز کافی است و با همین روند عملیات خود را نهایی خواهد کرد.
 لغو بررسی «برجام» در کنگره، مغایر شئون دموکراسی است
«هری رید»، رهبر دموکرات‌های مجلس سنا، روز شنبه در بیانیه‌ای به طور ضمنی تأیید کرد در صورت کسب 41 رأی لازم از سوی قانونگذاران این حزب از یک ترفند قانونی که رأی‌گیری درباره «برجام» را عملاً لغو می‌کند استفاده خواهد کرد.
مطابق این ترفند، در صورتی که تعداد نمایندگان دموکرات حامی «برجام» به 41 نفر برسد، رهبر دموکرات‌های سنا می‌تواند دستوری را صادر کند که به موجب آن نمایندگان دموکرات با اطناب تعمدی بحث درباره آن، تا زمان سر رسید مهلت قانونی رأی‌گیری، عملاً رأی‌گیری درباره قطعنامه ابطال «برجام» را غیرممکن می‌کنند.
جمهوری‌خواهان استفاده از این ترفند، در شرایطی که مجلس سنا، چند ماه پیشتر با 98 رأی موافق و تنها 1 رأی مخالف حکم به نظارت استصوابی کنگره بر توافق هسته‌ای ایران داده را مغایر با شئون دموکراسی می‌دانند.
به گزارش فارس،از میان 46 نماینده دموکرات مجلس سنا اکنون 38 نفر از «برجام» حمایت و 3 نفر با آن مخالفت کرده‌اند. 5 قانونگذار دموکرات دیگر هنوز تصمیم خود را در این باره اعلام نکرده‌اند.
نمایندگان کنگره آمریکا به موجب قانون موسوم به «بازبینی توافق هسته‌ای در کنگره» که در اردیبهشت‌ماه سال جاری به امضای باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا رسید از حق نظارت استصوابی بر سند پایانی مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 برخوردار شده‌اند.
اوباما اعلام کرده مصوبه احتمالی نمایندگان کنگره در رد «برجام» را به موجب اختیاراتش وتو خواهد کرد. دو مجلس آمریکا (مجلس نمایندگان و سنا) در صورت کسب دو سوم آرا می‌توانند وتوی اوباما را باطل کنند.
مجلس سنا با اعلام حمایت 38 سناتور و گذر از 34 نماینده مورد نیاز برای تضمین ماندگاری وتوی اوباما در برابر رد احتمالی توافق هسته‌ای اکنون به حمایت 3 سناتور دیگر برای استفاده احتمالی از ترفند «فیلی‌باستر» نیاز دارد.
 هشدارهای هجوآمیز نامزدهای جمهوری‌خواه
نشریه آمریکایی هیل در گزارشی نوشت: اظهار نظرهای جنجالی و هشدارهای هجوآمیز نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری و سخنرانی نتانیاهو در کنگره، رای مثبت کنگره به توافق را تقویت کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">