گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: دیروز کمیته حقوق‌بشر سازمان ملل متحد قطعنامه‌ای را که حکومت آل‌سعود درباره نقض دموکراسی و حقوق بشر در ایران تهیه کرده بود، تصویب کرد!

گفتم: آل‌سعود کودک‌کش اصلا می‌داند «بشر» چیست که ادعای حقوق بشر داشته باشد؟!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یک مشت اراذل و اوباش که تحت حمایت آمریکا و انگلیس بر سرزمین حجاز حکومت پادشاهی قرون وسطایی دارند و در حاکمیت وحشیانه آنها هیچکس حق رأی ندارد، چگونه دم از دموکراسی می‌زنند؟!
گفت: دولت‌های هالو هفت شنبه‌ای را بگو که به این قطعنامه رأی داده‌اند. یعنی آنها هم این چیزها را نمی‌فهمند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند می‌دونی «نبات» کیلویی چنده؟ گفت؛ نه! نمی‌دونم. پرسیدند؛ قیمت «نقل» چی؟ می‌دونی کیلویی چنده؟ یارو جواب داد، نه، نمی‌دونم! بهش گفتند، عیبی نداره! دور از جون خر و  بلانسبت الاغ،  از قدیم و ندیم گفته‌اند، «خر چه داند قیمت نقل و نبات»!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">