گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: دبیرکل حزب کارگزاران در جمع مدعیان اصلاحات گفته است، رشد فقر و فساد و تحریم‌ها نتیجه 8 سالی است که دولت دست اصولگرایان بوده است!

گفتم: انحراف دولت قبلی از وقتی شروع شد که دست از اصولگرایی کشید و راه و روش کارگزاران و اصلاح‌طلبان را در پیش گرفت بنابراین، کارهای مثبت آن که مدعیان اصلاحات به گرد آن هم نمی‌رسند مدیون اصولگرایی است و انحرافاتش  نتیجه رویکرد به کارگزاران و اصلاح‌طلبان است.
گفت: مگر همین آقای دبیرکل کارگزاران به جرم فساد اقتصادی و سوءاستفاده از بیت‌المال محاکمه نشده بود؟ تشدید تحریم‌های اقتصادی هم که مطابق اسناد موجود، پیشنهاد اعضای کارگزاران و اصلاح‌طلبان به آمریکا بوده است!
گفتم: یارو تصویر خودش را در آیینه دید و با تعجب گفت؛ قیافه‌اش خیلی آشنا به نظر می‌رسد! و مدتی به فکر رفت که او را کجا دیده است؟ و ناگهان با خوشحالی گفت؛ آهان! فهمیدم! هفته قبل در سلمانی محل شما را دیدم! چه تصادفی، آنجا هم مثل حالا، دقیقا روبروی من نشسته بودی!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">