گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: یکی از شاهزاده‌های آل سعود فاش کرده است ملک سلمان، پادشاه سعودی که به آلزایمر شدید مبتلاست، عملاً در دربار هیچکاره است.
گفتم: پس انتظار داشتی همه کاره باشد؟! پادشاهان قبلی هم که آلزایمر نداشتند هیچکاره بودند و همه کارها دست مشاوران آمریکایی و اسرائیلی بود.
گفت: این شاهزاده سعودی می‌گوید، ملک‌سلمان هر مسئله‌ای را فقط 15دقیقه به خاطر دارد و بعد، به کلی فراموش می‌کند.
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: بیشتر وقت او به بازی پاسور با درباریان می‌گذرد و همه درباری‌ها وظیفه دارند به او ببازند تا عصبانی نشود!
گفتم: دیگه چی؟!
گفت: هر وقت که بعد از مدتها تلاش او را برای چت آماده‌ می‌کنند، چند کلمه حرف درباره وطن عربی می‌زند و...
گفتم: به یارو گفتند با وطن جمله بساز. گفت، من هر روز به حمام می‌روم «و تن»م را می‌شویم! گفتند؛ منظورمان وطن با «ط» دسته‌دار است و یارو گفت؛ اتفاقاً من هم تنم را با تِی دسته‌دار می‌شویم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">