گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: ارتش ترکیه به بهانه مقابله با داعش به خاک سوریه تجاوز کرده است.
گفتم: ترکیه که عقبه تسلیحاتی و تدارکاتی داعش بوده و هست و همه اسناد و شواهد نشان می‌دهد که شریک جنایات وحشیانه تکفیری‌هاست.
گفت: در 13 استان ترکیه هم صدها کانون مربوط به داعش را تعطیل کرده و از جمله فقط در اسلامبول به 100 مرکز داعش حمله کرده است.
گفتم: وجود صدها کانون و مرکز مربوط به داعش در ترکیه نیز به تنهایی دلیل محکمی بر حمایت دولت ترکیه از این گروه تروریستی است.
گفت: ظاهرا دولت ترکیه بعد از شکست‌های پی در پی داعش در سوریه و عراق با این حرکت‌های نمایشی قصد دارد لکه ننگ حمایت خود از جنایت تکفیری‌ها را بپوشاند.
گفتم: در آمریکا، چند سارق مسلح وارد یک بانک شدند و علاوه بر سرقت از صندوق بانک، مشتری‌ها را هم ردیف کرده و پولهایشان را می‌گرفتند. یکی از صهیونیست‌ها که در صف مشتریان بود، یک اسکناس صد دلاری به بغل‌دستی‌اش داد و گفت؛ این همان 100 دلاری است که از من طلب داشتی!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">