گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت‌های کشورمان در سه عرصه هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای، ایران را علی‌رغم خواست قدرت‌های بزرگ به یک الگوی بی‌بدیل تبدیل کرده است.

به گزارش فارس، محمد دهقان نماینده مردم چناران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست با جمعی از جوانان چناران، اظهار داشت: اینکه وزارت خارجه می‌گوید مصلحت نیست برجام در مجلس به تصویب برسد مطلب درستی است اما این نباید به معنای عدم ارائه لایحه توافق توسط دولت به مجلس باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مطابق قانون اساسی دولت باید متن برجام را به‌صورت لایحه به مجلس ارائه دهد و مجلس با دقت کامل و بدون پیش‌داوری آن را بررسی کند و مطابق مصالح کشور تصمیم لازم را بگیرد.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی می‌تواند به‌صورت مشروط اجازه اجرای توافق هسته‌ای را به دولت بدهد و این توافق را به‌صورت مشروط تایید کند و یا به نحو دیگری مصالح ملت و کشور را با تصمیم خود تضمین کند.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلساتی با اساتید حقوق بین‌الملل در هیئت رئیسه مجلس گفت: جمع‌بندی توافق هسته‌ای دارای ابعاد مختلفی است که در جلسات مشترک اساتید حقوق بین‌الملل با حقوق‌دانان مجلس که در هیئت‌رئیسه برگزار می‌شود راهکارهای حقوقی برای تصمیم‌گیری در خصوص آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دهقان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: ایران در سه عرصه هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است که علی‌رغم خواست قدرت‌های بزرگ به یک الگوی بی‌بدیل تبدیل شده است. آمریکا و قدرت‌های وابسته به غرب وقتی نتوانستند قدرت ایران را در این سه عرصه مهار کنند، با هدف مهار ایران از طریق مذاکره پای میز مذاکره نشستند.
وی افزود: با هوشمندی مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، ان‌شاءالله در این توافق هسته‌ای آنها نخواهند توانست به اهداف خود دست یابند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">