گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

بازیگر سینما و تلویزیون، یادداشتی را علیه یکی از مجریان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان منتشر کرد.


حسام نواب صفوی در واکنش به هتاکی‌های یکی از مجری‌های شبکه‌های ماهواره‌ای علیه برخی هنرمندان ایرانی در فضای مجازی نوشت: متاسفم برای خیانتکارانی که سالها به این خاک خیانت کردند و مورد تشویق یک سری وطن فروش قرار می‌گیرند، کسانی که به دلیل جرائم مختلف از کشور فرار می‌کنند و به خود انگ سیاسی می‌زنند و این آقای محترم «س و» که بطور مفصل پرونده ایشان را برای شما باز خواهم کرد خیلی سعی می کرد در سینما و تلویزیون ایران جایی باز کند ولی نتوانست. امروز می‌خواهد از هنرمندان ایران انتقام بگیرد هر هفته یک نفر. در ادامه این نوشته آمده است: او موظف است چون دستور می گیرد از صاحبان شبکه ای که دستور داشت با نشان دادن سریال‌های غیر‌اخلاقی، بنیان خانواده را نشانه بگیرد.
بارها در کشورهای مختلف پیشنهاد بازیگری به من شد، اما باید چه می‌کردم؟ خیانت به وطنم!  اگر صحنه غیر اخلاقی در فیلم بود باید انجام می‌دادم؟ و هویت پدرم و غیرت ایرانی را به دست باد می‌سپردم و قید ایران را برای همیشه می‌زدم؟ نه دوستان! من حاضرم در زندان ایران باشم اما انگ خیانت به من نخورد! من وطن فروش نیستم! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">