گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

گفت: یکی از فتنه‌گران فراری در صفحه فیس‌بوک خود از اداره مهاجرت آمریکا گله کرده که طی چند سال گذشته او را سر دوانده و بلاتکلیف نگه داشته و حاضر نیستند یک کار آبرومندانه به او بدهند!

گفتم: مگر پادوهای فتنه‌گر آمریکا و اسرائیل آبرو هم دارند که انتظار کار آبرومندانه داشته باشند؟!
گفت: نوشته است؛ خسته شده‌ام از بس که به اداره مهاجرت مراجعه کرده‌ام و هر دفعه جوابی شبیه جواب‌های قبلی شنیده‌ام و حالا تصمیم گرفته‌ام که خودم به صورت «سیاه» یک شغل بخور و نمیر پیدا کنم!
گفتم: یارو رفته بود مهمانی، ناهار بهش کرفس دادند، شام اسفناج و صبحانه نون و سبزی، طرف با عصبانیت گفت؛ دیگه لازم نیست غذایی برام تهیه کنید، خودم میرم می‌چرم!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">