گفتم گفتی گفت

دنبال کنندگان ۶ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار خطاب به رئیس‌جمهور روسیه و در زمینه مسائل جاری این کشور مطالب و نکاتی را گوشزد کردند که پوتین در همان روز گفت: «من به عنوان رئیس‌جمهور روسیه از این مسائل غافل بودم» و از تیزبینی و ظرافت رهبر انقلاب در شگفت می‌شوند.

با گذشت چند روز از سفر رؤسای جمهور کشورهای حاشیه دریای خزر به تهران حاشیه‌های‌های جالب توجهی از این سفر آشکار می‌شود.

در همین زمینه، یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار «بولتن نیوز» گفت؛ در سفر پوتین به تهران و ملاقاتی که وی با رهبر انقلاب داشت، رئیس‌جمهور روسیه که خود از سردمداران نظام سلطه و لائیک شرق است، به شدت تحت تأثیر رهبر انقلاب قرار گرفته و این امر از حرکات حین جلسه و پس از آن پوتین مشخص بود.

به گفته این منبع آگاه، آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار خطاب به رئیس‌جمهور روسیه و در زمینه مسائل جاری این کشور مطالب و نکاتی را گوشزد کردند که پوتین در همان روز گفت: «من به عنوان رئیس‌جمهور روسیه از این مسائل غافل بودم» و از تیزبینی و ظرافت رهبر انقلاب در شگفت می‌شوند.

بنا بر این گزارش، میزان تأثر پوتین از ملاقات با رهبر انقلاب تا به حدی بوده که در بازگشت از پیش ایشان سوار بر خودروی اسکورت مخصوص خود نمی‌شود و به آقای احمدی‌نژاد می‌گوید: «آیا اجازه است که من سوار اتومبیل شما شوم؟» و به همراه تیم حفاظتی و ماشین رئیس‌جمهور کشورمان، بیت رهبری را ترک می‌کند.

گفتنی است، در شب همان روز و پس از دیدار با رهبر انقلاب، پوتین در سر سفره شام به نزد حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی، رئیس دفتر رهبری رفته و با رفتاری گرم و صمیمانه و در حالی که دست بر شانه وی می‌گذارد، می‌گوید: «ما از محضر آیت‌الله خامنه‌ای بسیار استفاده کردیم.»

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">